راه یافته به جشنواره عکسهای برتر سال ۸۸ دوربین نت

نظرات 6 + ارسال نظر
علی هاشمی دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:39 http://seyedalihashemi.com/

سلام اقای پاسلار
یادش بخیر

کوروش صداقت چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:19 http://kooroshsedaghat.blogsky.com

عکس قشنگی ست. راجع به این عکس بیشتر توضیح بدین. من به روزم با زنان تار.

موسا چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:41 http://dirya.blogsky.com/

سلام همکلاسی
ثبت خوبی ست.

حامد قنبری سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 http://www.photoahoora.blogsky.com

سلام به پاسالار عزیز
عکس زیبایه خوب دیدی ولی نیاز به ادیت بهتری داره یه جورای تهرنگاش بی روح شده جاداره هنوز روی شارپنس و کنتراست و شادو عکست کار بشه که حتما شات بهتری میشه ....

اشرف آرمات شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:26

باتشکر از شما لطفآ سخن منو تایید کنید. ممنون .امروز ۳مهر ۱۳۸۹ ؛فکر می کنید من که یه معلم هستم کجا بودم؟ تو کلاس درس؟ !!

ابدآ. کاش تو کلاس درس بودم گرما و سرو صدای بچه ها رو می پذیرفتم. اگه روستا باید می رفتم درازای راه و گرمای اتوبوس کهنه ی اداره اموزش و پرورش رو تحمل می کردم.اما.....


اما امسال پس از ۱۰سال کار تدریس در مدارس مختلف و ۵ سال دوری از شهر خودم؛ آموزش متوسطه و کارگزینی ناحیه ۲به من می گه باید برم و در مدارس دبستانی؛ در روستاهای دور به کار دفتر داری مشغول بشم. :یعنی تبدیل نیروی کارامد به مهره ی بی مصرف. این توهین نیست. زیرا در سال های گذشته یک نیروی آموزشی رو بنا به درخواست خودش با هزار زجر به اداری منتقل میکردند. و در ضمن امور دفتری رو هم یک دیپلمه می تونه انجام بده. و عمومآ اینگونه بود.


خب من امسال یک و سه مهر رو تو خونه گذروندم.به انتظار روزهای اینده. شما باشید چه کار میکنید؟ وقتی کسی نیست که صدای شما رو بشنوه. وقتی :


کسی سر بر نیارد کرد پاسخ گفتن و دیدار یاران را....

با سلام به همه دوستان مهربانم که نظر دادند مخصوصا خانم آرمات یه توضیح و عذر خواهی از دوستان که از بس من خوش حواسم رمز عبورم رو فراموش کردم و متاسفانه نتونستم نظرات مفید و موثر دوستان رو تایید کنم تا امروز ۸۹/۸/۲ که این امر به کمک دوستان بلاگ اسکی امکان پذیر شد ممنون از همه کسانی که زحمت نظر دادن رو کشیدن

[ بدون نام ] یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:48

سلام. خدا قوت.چند عکس جدید گذاشتم. لطفا به وب من سری بزنید و با نظرات سودمند خودتون منو راهنمایی کنید. با سپاس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد